|
Blog > Komentarze do wpisu
Klasa biznes czy pracująca dziewczyna?
Niezależnie od tego czy miejsce twojej pracy wymaga od ciebie konserwatywnego ubioru czy sportowej elegancji, są rzeczy , których nie wypada nosić w pracy. Poznaj 7 zasad , które pozwolą Ci zdecydować w co ubierać się biura. 1. Zawsze przestrzegaj zasad obowiązującego dress codu w twojej firmie, nigdy przenigdy nie ubieraj się niezgodnie z jego zasadami. Co to oznacza w praktyce? Na przykład, jeśli w twoim biurze obowiązuje garsonka bądź kostiumik , ekstrawagancki strój w stylu Lady Gaga nie byłby w najlepszym tonie. Pamiętaj aby dostosować swój strój do stylu swojej pracy i pozycji w firmie. 2. Wspaniale jest podkreślać swój własny styl, ale gdy chodzi o miejsce pracy nie powinno się zakładać ekstrawaganckich nakryć głowy, odjechanych kolorów, wzorów lub obuwia. Podkreślaj swój własny styl subtelnie, jeśli uwielbiasz rockowe dodatki, nie musisz od razu paradować w glanach, obwieszona agrafkami od stóp do głowy manifestując w ten sposób swoją indywidualność. Jeden delikatny akcent w rockowym stylu wystarczy, aby podkreślić swoją osobowość. 3. Pamiętaj o odpowiednich długościach. Zasada ta dotyczy długości spódnic, spodni jak również długości dekoltów. A więc, strzeż się zbyt krótkich spódnic bądź szortów oraz zbyt wyciętych dekoltów. Czasami trzeba zacisnąć zęby i zostawić swoje wspaniałe mini-szorty i odkrywające plecy bluzki na wypady do klubu lub spotkania z przyjaciółmi. Czy ci się to podoba czy nie, praca nie jest odpowiednim miejscem do ich noszenia.
niedziela, 16 maja 2010, fashionholic
|